Forum.Noorclinic.com
NoorClinic: Pakistani Sex Clinic

 
  Welcome : Guest
Login | Register | Rules
Noor Clinic | Articles | Forum | Health| Sex | General Site Map
Men Health | Women Health | Procedure| Pakistani Matrimonial
 
Books For >> Boys & girls| Men | Women
FAQ For >> Men | Women | Married | Junk , Spam, Irrelevant & Repeated Post
Medical Forum Categories
Medical Discussion
Unmarried Boys Problems
Unmarried Girls Problem
Married Men Problem
Married Women Problem
Religion and Sex
Religion and Culture
Social Problem
General Health
Non Medical Discussion
Food & Recipes
Sports & Games
Politics
Urdu
Career and Success
Articles
Chatting
Suggestions
Women Health
Men Health
Junk and Spam
NoorClinic
Home(General)
Home(Health and Sex)
Forum Procedure
Noor Clinic Home
Book For All
Book For Women
Book For Men
Baby Care
Daily Questions
New Articles
New Topics (Health & Sex)
Recent Reply (Health & Sex)
Social Problem
    Start New Topic  My Profile
 

Drinking of Wife`s Breast Milk: What Islam Says?

Religion and Sex   >>  Breast Sucking
Male Semen Production
Increase Sperm Count, Mobility, and Motility
Male Fertility
Increasing Male Fertility
Male Sexual Health
Benefits of Exercise on Male Sexual Health
Handsome Men
Facial Exercise Keeps Men Handsome
Afzal Khan Group: Members  Joined: 26th Mar, 2007  Topic: 1  Post: 3  Age:  30  
Posted on:26th Mar 2007, 6:01pm
 

Drinking of Wife`s Breast Milk: What Islam Says?

kia shohar apni biwi ka doodh pe sakta hai islam is bare main kiya kehta hai??
usdesi Group: Members  Joined: 26th Mar, 2007  Topic: 0  Post: 2  Age:  31  
Posted on:27th Mar 2007, 12:05am
 

you will become her son and from the very next moment you will call her 'ammi' and ur kids will call u bhaijaan...
Zain_ali Group: Members  Joined: 14th Mar, 2007  Topic: 2  Post: 281  Age:  33  
Posted on:28th Mar 2007, 7:57am
 

makroh hain
Dr Rizwan Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 1  Post: 519  Age:  46  
Posted on:28th Mar 2007, 12:16pm
 

Not allowed in Islam

Yes makrooh hai. It means not allowed in Islam.
shaki Group: Members  Joined: 24th Mar, 2007  Topic: 13  Post: 41  Age:  38  
Posted on:29th Mar 2007, 8:37am
 

i think its enough



جواب:

الحمدللہ

سوال کا جواب دینے سے قبل رضاعت کے احکام بیان کرنا ضروری ہیں :

1 - یقینا کتاب وسنت اور اجماع سے رضاعت کا ثبوت ملتا ہے ۔

کتاب اللہ میں سے دلائل :

اللہ سبحانہ وتعالی کا فرمان ہے :

{ اورتمہاری وہ مائیں جنہوں نے تمہیں دودھ پلایا ہے ، اور تمہاری دودھ شریک بہنیں } النساء ( 23 )

سنت نبویہ میں بھی اس کی دلیل ملتی ہے :

ابن عباس رضی اللہ تعالی عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا :

( رضاعت سے بھی وہی ( رشتہ ) حرام ہے جو کہ نسب سے حرام ہوتا ہے ) صحیح بخاری وصحیح مسلم ( 1444 ) ۔

اوراجماع کی دلیل یہ ہے کہ :

علماء کرام کا اس پر اجماع ہے کہ رضاعت کی وجہ سے نکاح کی حرمت اوراسی طرح محرم اورخلوت ، ثابت ہوجاتی ہے اوردیکھنا بھی جائز ہوجاتا ہے ۔

2 - رضاعت کے موثر ہونے کی کچھ شروط ہیں :

- کہ رضاعت دوسال کے دوران ہو اس لیے کہ اللہ تعالی کافرمان ہے :

{ اورمائيں اپنی اولاد کوپورے دوبرس دودھ پلائيں ، یہ اس کے لیے ہے جومدت رضاعت پوری کرنا چاہے } البقرۃ ( 233 ) ۔

- یہ رضاعت کی تعداد پانچ ہو یعنی بچہ پانج بار اپنی خوراک پوری کرے ، جس طرح کھانے میں ایک کھانا یا پھر پینے میں سے ایک پینا ہوتا ہے اسی طرح بچے کی بھی خوراک ہے جووہ پانچ پوری کرے یعنی دوسرے الفاظ میں کہ وہ ایک بار ماں کا دودھ اپنے منہ میں ڈالے اورپھر پینے کے بعد خود ہی باہر نکالے ، تواس طرح پانچ بار ہونا چاہیے ۔

لیکن بچہ اگر سانس لینے یا پھر ایک کو چھوڑ کر دوسرے کومنہ میں ڈالنے کے لیے نکالے تواسے ایک بار رضاعت شمار نہیں کیا جائے گا ۔

امام شافعی رحمہ اللہ کا یہی مسلک ہے اورحافظ ابن قیم رحمہ اللہ تعالی نے بھی اسے ہی اختیار کیا ہے ۔

رضعہ کی تعریف یہ ہے کہ : بچہ ایک باردودھ منہ میں ڈال کرچوسے حتی کہ وہ اس کے پیٹ میں جائے اوربچہ خود ہی اسے چھوڑ دے تویہ ایک ر‏ضعہ شمار ہوگا ۔

پانچ ر‏ضعات کی دلیل میں مندرجہ ذيل حدیث پیش کی جاتی ہے :

عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا بیان کرتی ہیں کہ : قرآن مجید میں دس معلوم رضعات کا نزول ہوا تھا جن سے حرمت ثابت ہوتی تھی لیکن بعد میں انہیں پانچ رضعات کے ساتھ منسوخ کردیا گیا ، اورنبی صلی اللہ علیہ وسلم کے وفات کے وقت بھی یہ پڑھی جاتی تھیں ۔ صحیح مسلم حدیث نمبر ( 1452 ) ۔

یعنی بہت ہی دیر بعد اس کی تلاوت منسوخ کردی گئي حتی کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم وفات پاگئے ، اورکچھ لوگوں کواس کے منسوخ ہونے کی خبر نہ مل سکی ، جب اس کی تلاوت کا منسوخ ہونے کا انہیں بھی علم ہوا توانہوں نے بھی اسے ترک کردیا اورسب کا اس پر اتفاق ہوا کہ تلاوت منسوخ ہے اورحکم باقی رکھا گيا ہے ، یعنی حکم کے بغیر صرف تلاوت ہی منسوخ ہے ، یہ بھی نسخ کی اقسام میں سے ایک قسم ہے ۔

جب یہ ثابت ہوگيا تو اس سے یہ پتہ چلا کہ دوسال کے بعد رضاعت ثابت نہیں ہوگي جس سے حرمت ثابت ہوسکے ۔

جمہور علماء کرام کا مسلک یہی ہے ، ان کے دلائل میں مندرجہ بالا آیت اورنبی صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان بھی ہے :

( اس رضاعت سے حرمت ثابت ہوتی ہے جس سے انتڑیاں بھرجائیں اوردودھ چھڑانے کی مدت سے قبل ہو ) سنن ترمذی حدیث نمبر ( 1152 ) ترمذی رحمہ اللہ تعالی نے اسے حسن صحیح کہا ہے ۔

اوراکثراہل علم کے اورصحابہ کرام وغیرہ کا بھی عمل بھی اسی پر ہے کہ حرمت اسی رضاعت سے ثابت ہوتی ہے جودوسال سے کم عمر میں ہو اوردوبرس کی عمر کے بعد حرمت ثابت نہیں ہوتی ۔ ا ھـ

اس پر صحابہ کرام سے بھی آثار موجود ہیں :

ابوعطیہ وداعی رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں کہ ایک آدمی عبداللہ بن مسعود رضي اللہ تعالی عنہما کے پاس آیا اورکہنے لگا : میرے ساتھ میری بیوی تھی اس کا دودھ اس کے پستانوں میں رک گيا تومیں نے اسے چوس کرپھینکنا شروع کردیا ، بعد میں ابوموسی رضي اللہ تعالی عنہ کے پاس گيا ، ابن عباس رضي اللہ تعالی عنہما نے کہا انہوں نے کیا فتوی دیا ؟

اس شخص نے ان کا فتوی بیان کیا ابن مسعود رضي اللہ تعالی عنہما نے اس آدمی کا ہاتھ پکڑا اورابوموسی رضي اللہ تعالی عنہ کوکہنے لگے کیا آپ اسے دودھ پیتا بچہ سمجھ رہے ہیں ؟ رضاعت تو وہ ہے جس سے خون اورگوشت بنے ، توابوموسی رضي اللہ تعالی عنہ کہنے لگے جب تک آپ لوگوں میں یہ حبرالامہ ابن مسعود رضي اللہ تعالی عنہما موجود ہیں مجھ سے کسی بھی چيز کے بارہ میں نہ پوچھو ۔ مصنف عبدالرزاق ( 7 / 463 ) حدیث نمبر ( 1389 ) ۔

اور امام مالک نے بھی موطا میں ( 2 / 603 ) میں ابن عمررضي اللہ تعالی عنہما سے روایت کیا ہے کہ :

رضاعت تو اس کے لیے ہے جس نے بچپن میں دودھ پلایا اوربڑے کی رضاعت نہیں ۔ اس کی سند صحیح ہے ۔

عبداللہ بن دینار رحمہ اللہ تعالی بیان کرتےہیں کہ ایک شخص عبداللہ بن عمر رضي اللہ تعالی عنہما کے پاس آیا اورمیں بھی ان کے ساتھ تھا وہ دار قضاء کے پاس آئے اوربڑے شخص کی رضاعت کےبارہ میں سوال کرنے لگے ؟

توعبداللہ بن عمر رضي اللہ تعالی عنہما کہنے لگے کہ ایک شخص عمربن خطاب رضي اللہ تعالی عنہ کے پاس آکرکہنے لگا میری ایک لونڈی تھی جس سے میں وطئی کیا کرتا تھا میری بیوی نے اسے دودھ پلادیا ، میں جب میں اس کے پاس جانے لگا تومیری بیوی کہنے لگی اس سے دور رہو ، اللہ کی قسم میں نے اسے دودھ پلادیا ہے

عمررضي اللہ تعالی عنہ کہنے لگے اسے سزا دو اوراپنی لونڈی کے پاس جاؤ اس لیے کہ رضاعت توبچے کی ہے ۔ موطا امام مالک ، اس کی سند صحیح ہے ۔

تو اس سے یہ ثابت ہوا کہ بیوی کا دودھ چوسنے سے حرمت ثابت نہیں ہوتی ، اس کا کچھ بھی اثر نہیں ۔

ابن قدامہ رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں :

تحریم رضاعت میں یہ شرط ہے کہ وہ دوسال میں ہو ، اکثر اہل علم کا یہی قول ہے ، اوراسی طرح عمر ، علی ، ابن عمر ، ابن مسعود ، ابن عباس ، اورابوھریرہ رضي اللہ تعالی عنہم اورازواج مطہرات سے بھی روایت ہے صرف عائشہ رضي اللہ تعالی سے یہ ثابت نہیں ۔

امام شعبی ، ابن شبرمہ ، اوزاعی، امام شافعی ، اسحاق ، ابویوسف ، محمد ، ابوثور ، بھی اسی کے قائل ہیں اورامام مالک کی ایک روایت بھی اسی طرح کی ہے ۔

تو اس بنا پر بیوی کا دودھ چوسنا کوئي اثرانداز نہیں ہوتا اگرچہ اس کا ترک کرنا ہی اولی ہے ۔

شیخ محمد بن صالح عثیمین رحمہ اللہ تعالی سےاس مسئلہ کے بارہ میں پوچھا گیا توان کا جواب تھا :

بڑے کی رضاعت موثر نہیں ، اس لیے کہ رضاعت وہ موثر ہے جوپانچ یااس سے زائد رضعات ہو اور ہو بھی دو برس کی عمر تک دودھ چھڑانے سے قبل ، تواس بنا پر ہم اگرکوئي اپنی بیوی کا دودھ چوستا ہے یا پھر وہ پیتا ہے تواس کا بیٹا نہیں بنے گا ۔

دیکھیں فتاوی اسلامیۃ ( 3 / 338 ) ۔

واللہ اعلم .



شیخ محمد صالح المنجد




fuddzz Group: Members  Joined: 29th Mar, 2007  Topic: 2  Post: 14  Age:  32  
Posted on:29th Mar 2007, 4:26pm
 

RE:all

Every person has his own opinion i will suggest that you should visit these following websites
.....edit.......
All the info about sex and islam is in there and i will appriciate if some one prove them wrong.

Moderator Note: Promotion of any website is not allowed here.




niceguy Group: Members  Joined: 30th Mar, 2007  Topic: 14  Post: 21  Age:  30  
Posted on:3rd Apr 2007, 4:43am
 

plz say clearly

Dr. sahab sirf clearly yeh bata dain k wife ki breast se milk pina
jaiz hai ya nahi. Sirf short jawab de dain. Thanks
tahasaleem Group: Members  Joined: 03rd Feb, 2007  Topic: 2  Post: 10  Age:  41  
Posted on:3rd Apr 2007, 4:58am
 

SUGGESTION

DEAR BROTHER NICE GUY MAIN SAMJTA HOON KE YE CLEAR HAI KE WIFE KE BREAST SE MILK PINA JAIZ NAHI PHIR AAP KISI ALAM-E-DIN SE CONTACT KAREIN. SORRY FORGIVE ME IF YOU DONT LIKE MY SUGESTION, TAHNKS
doctorpk Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 25  Post: 593  Age:  41  
Posted on:3rd Apr 2007, 6:47am
 

re: niceguy

In short drinking of wife milk is not allowed medically as well as religiously.
Pakspy Group: Members  Joined: 23rd Jul, 2007  Topic: 0  Post: 7  Age:  28  
Posted on:24th Jul 2007, 3:42am
 

islamic point of view

It is indeed permissible in Shariah for an infant to drink the milk of any woman; and the suck of an infant will develop a lasting foster and ‘mehram’ relationship with that woman.

 

Al-Muwatta Hadith 30.4

Yahya related from Malik from Thawr ibn Zayd ad-Dili that Abdullah ibn Abbas (r.a.) said, "The milk which a child under two years old sucks, even if it is only one suck, makes the foster relatives ‘haram’ (sacred)."




If the husband happens to taste the milk from his wife’s breast accidentally or voluntary, there is absolutely no harm and does not effect their ‘nikaah’ or marital relationship in the least.

 

Sahih Al-Bukhari Hadith 3.815         Narrated by Aisha

Once the Prophet (saws) came to me while a man was in my house. He (saws) said, "O 'Aisha! Who is this (man)?"  I replied, "My foster brother."  He (saws) said, "O 'Aisha! Be sure about your foster brothers, as fostership is only valid if it takes place in the suckling period (before two years of age)."

In light of the above clear guidance of the Messenger of Allah (saws), the consumption of a women’s milk will only bring into effect foster-relationships if the suckling baby is in the suckling period, which is unanimously accepted in Islam as being under two years of age.  Thus the majority of the good scholars in Islam are of the opinion that if an adult accidentally happens to taste the milk of a woman, it does not develop a foster or ‘mehram’ relationship with that woman. 

khangi61 Group: Members  Joined: 19th Jul, 2007  Topic: 6  Post: 104  Age:  52  
Posted on:26th Jul 2007, 5:44pm
 

drinking and sucking of milk are two different things.jahan tuk drink karnay ki baat hay to nahi drink kar saktay. kiyon kay milk is the part of body, aur jis tarah jism kay doosray hissay naurisment k liyyay nahi istehmal kiyyay ja saktay issi taray milk be nahi piyya ja sakta, baghair kissi haqiqi zaroorat kay.

child drink kar sakta hay k yeh us ki haqiqi zaroorat hay, mard ki nahi. albatta suck kia ja sakta hay. aur agar mouth main milk chala jay to is ko thook do.

CONAN Group: Members  Joined: 21st Aug, 2008  Topic: 0  Post: 5  Age:  38  
Posted on:19th Feb 2009, 3:20pm
 

MILK FEEDING

man na ak book ma parha tha ka jab child brest feeding karta ha to us time us ki body us milk sa growup hoti ha u ka andar blood banta ha us ka andar gosht banta ha us ka ander hadeyan banti han,

or agar koi bara ka mon ma ghalti sa dood chala jai to us ka kuch nahi hota keyonka us ki na to haddi banni ha na ghosht, isi liya koi haraj nahi ha.

wasa be banda ko parhaz karna zaroori ha

agar ap ka sath asa kuch ho geya ha to doctor clinic sa nahi balka kisi mustfid

aalim sa rabita karin lakin us ma be sab ka jawab mukhtalif honga

keyonka, ap ko kahin na kahin sa ijazit mil jai ge

keyonka HANAFI, SHAFI, MALIKI, HABILI, sab Alim inhi sa sabit karin ga

wasa ap ka sawal sa asa lagta ha ka ap permanent wife ka dood pina chahta

han to bai or dood nahi ha wo piyo bai  wife ka dood her moosam ma nahi

hota jo ap roz roz peyo ga, wo dood child birth ka time hi hota ha or agar wo

ap pe lo ga to apka child kiya peya ga

IJAZAT DAIN

WALLA HO AALIM BIS SAWWAB




monova Group: Members  Joined: 24th Jan, 2010  Topic: 0  Post: 3  Age:  27  
Posted on:25th Jan 2010, 3:11pm
 

wife's Milk

may nay apnay sawal may sirf yehi poocha hay k doodh piya ja sakta hay ya nahi. lakin yahan k kuch sathi asay hain jo is baat ka ghalat matlab lay rahay hain. Allah jaanta hay k may nay aisa kaam nahi kiya lakin mujay itna ilm b mahi tha k aisa karna sahi hay ya nahi. may un sathiyo ka shukar guzaar hu jin ny mujay is baat ka sahi tarah say jawab diya hay. mera sawal sye tha k kya ye husband k liay nuksaan de hay ya wife k liay nuksaan de hay. may nay us may aise koi baat mention nahi ke jis say koi b ye yakeen say ye kh sakay k may nay aisa kaam kiya hay. ye sirf aik information k liay ye baat poochi hay. logo k is rawaiay say mujay is baat ka b yakeen ho gaya hay k is site may bohat say log asay hain jino nay sirf shugal malay k liay ye site join ke hue hay. jo kise k b kiay huay sawal ka mazak urana chahtay hain. BUT THANKS FOR THOSE BROTHERS WHO GUIDED ME IN THE RIGHT WAY AND ANSWERED MY QUESTION IN THE RIGHT MANNER.
akbarkhan8 Group: Members  Joined: 07th Jul, 2011  Topic: 4  Post: 11  Age:  30  
Posted on:11th Jul 2011, 4:46pm
 

stupid question

yaar tum log agar damag istemaal karo na jawab mil jaega..lol yeh dhood sirf bache ke liye hei bas..pi ke kya karna hai? lol 
asad_789 Group: Members  Joined: 19th May, 2012  Topic: 0  Post: 21  Age:  31  
Posted on:24th May 2012, 3:44am
 

i have solution ,,,,,,,,,

asalamu alaikum.
husband apni bivi ka dood bilkul pee saktey hai is main koi ghalat baat nhi hain, aur na hi koi gunah hain. main ne aik mufti se yeh baat suni hain ke aik admi aik din apne ghar bazar se gaye <cow> ka dood laya, aur bivi ko chaiye bananey ko kaha, bivi ki kisi ghalti ki waja se woh sara dood zameen par behgaya. aur bivi apne shohar se bahut darti thi. tu bivi ne dhar ki wajah se apna breast ka dood bana ke diya. kuch dino baad bivi ne husband ko sab kuch bata diya. aur woh aadmi aik molvi ke paas gaya, molvi sab ne kaha ke bivi ka doodh peena haram nahi hain. aur na koi gunnah hain. molvi sab ne kaha k agar koi <male> bacha kisi aur aurat ka dood peeley tu us bache k liye us aurat ke tamam beteon ke sath us bache ka nikah haram hain, aur us <male> bache ke baqi sab bhai us aurat ke tamam beteon se nikah kar sakte hai, aur agar koi <female> bachi kisi aur aurat ka dood pheeley tu us k liye us aurat ka har aulad k saath us ka nikah haram hai. agar yeh bache 2sal ya phir 2sal 6meheeney k ho.Aik Riwayat main 2sal aur dosrey main 2sal 6meheeney ka ho. agar age es se ziada ka ho to phir koi faraq nhi pharta wo bacha us aurat ke har aulad se nikah kar sakta hain, aur agar isi hisab se dekein tu husband ka age to is se ziada hain, isilye husband ko jitna bivi ka dood pheena hai phee saktey hain.
asad_789 Group: Members  Joined: 19th May, 2012  Topic: 0  Post: 21  Age:  31  
Posted on:24th May 2012, 3:46am
 

,again ,,,,,,

mujhe jitna es k bare main pata tha main ap sub ko bata chuka hon. nikah ka masla tab ayega. jab kisi ka age 2 ya phir dhai sal se kam ho. ziada age k liye koi faraq nhi. woh jab chahe nikkah karsakte hain. aur agar husband bivi ka dood pheeley tub bhi koi gunnah nhi hain.
Ali musa Group: Members  Joined: 22nd Feb, 2013  Topic: 0  Post: 2  Age:  23  
Posted on:22nd Feb 2013, 12:27pm
 

penis is not so good :(

Assalam o Alikum ,
Dr . main kafi pareshan hun 5 6 din say , main bht achi diet bhi leta hun sb kuch , but mera penis main woh current wali bat nhi ho rahy yani woh strongness nhi ho pa rahy hai bht dair main strong hota hai aur soft soft sa hai kuch mujhay ap batayn iska please
1
Pregnancy Due Date
Predicting Your Pregnancy Due Date
Premature Babies
Premature Babies - Is To Early To Late
Spontaneous Abortion
Miscarriage – Signs and Symptoms of Miscarriage
Miscarriage Causes
Miscarriage Causes - Tips To Overcome The Loss
 
 
 
Urdu Magazine Islam In Urdu Urdu Greeting Cards Urdu Jokes Urdu Funny Stories Urdu Stories Urdu Recipes Urdu Poetry
Warning :The information presented in this web site is not intended as a substitute for medical care. Please talk with your healthcare provider about any information you get from this web site.
© Copyright 2003-2017 www.noorclinic.com, All Rights Reserved Terms and Conditions Dr. Rizwan Contact Us Last Updated: 22nd July 2012