BeautyStar
|
Group: Members Joined: 16th May, 2007 Topic: 52 Post: 3598 Age:
26
|
|
Posted on:15th Jul 2008, 6:08am |
|
|
Nadeem Bahi.. Forum per app k visit kam se kamtar hote jaa rahe hain... pehley tou alternate
days aate thaee.. abb tou mohinoo tak 1 reply nahi karte hain :(
|
fawadali
|
Group: Members Joined: 26th May, 2008 Topic: 0 Post: 63 Age:
31
|
|
Posted on:15th Jul 2008, 8:54am |
|
|
Behan Maryam Main ap k opinion key qadar karta hoon lekin baat kutch istarha hai k rasm-o-riwaj aur Allah k qanoon main farq hota hai, Qyamat k din Allah rasm-o-riwaj k baray main sawal nahi karain gay. Ab daikhain k hamari society main Mangni key rasam aam hai, jabkay Mangna ka Islam main wajood nahi hai, isliyay agar koi shakhs rasm-oriwaj k khool say bahir nikalta hai jis ka Islam say b taluk na ho to ye aik achi baat hai. Lekin yahan bat us topic pay horahi thi jis per Islam (Quran aur Hadees) khamoosh hai. |
Mnadeem
|
Group: Members Joined: 01st Sep, 2007 Topic: 2 Post: 231 Age:
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 12:56am |
|
|
marium-2 rafaz سے مکمل اتفاق کے ساتھ
حصّہ دوم
مریم میں نے کب کہا کہ مکرہ ہے؟؟؟؟؟؟
ایک اور سوال:
یہ بات بھی آپ کے علم میں ہوگی کہ اُنٹ کا گوشت کھانے سے بھی وضو ٹوٹ جاتاہے۔ آخر کیوں؟؟؟؟ جبکہ اُنٹ کا گوشت ایک قطئی حلال اور طیب غذا ہے اور نبی سے لے کر تمام صابہ کرام کھاتے آئے ہیں۔
میں سمجھتا ہوں کہ اب یہ بات قطئی واضع ہو گئی ہے کہ وضو اورغسل کا تعلق کسی نجاست کے اخراج سے نہیں بلکہ اسلام کے بنائے ہوئے اُن خاص اصولوں سے ہے جو کسی بھی عبادت سے قبل شرط کے طور پر پورے کیے جانا لازمی ہیں!!!
ایک دلچسپ خیال غیر مسلم اقوام کا مسلمانوں کے بارے میں!
مجھے پاکستان سے باہر ملٹی نیشنل کمپنی میں کام کرنے کا موقع ملا تودوسرے مزاہب اور اقوام کے خیالات سے آگہی بھی حاصل ہوئی۔ میری کمپنی میں جرمنی ، ھالینڈ، برطانیہ اور امریکہ کے لوگوں کی کثرت تھی۔ میں اکیلا پاکستانی تھا۔ لہذا ان لوگوں سے زندہ گی کے ہر موضوع پر بات ہوا کرتی تھی۔ یہ لوگ اسلام کے بارے میں مجھ سے چُبھتے ہوئے سوالات کیا کرتے تھے۔ ان میں سے ایک سوال یہ بھی تھا جو وہ مجہ سے پوچھا کرتے تھے، کہ: مسٹر ندیم، عیسائی لوگ سیکس سے پہلے نہاتے ہیں اور سیکس کوخوب انجوائے کرتے ہیں، جبکہ اسلام میں سیکس کے بعد نہانے کا حکم ہے ۔ اس کی کیا وجہ ہے؟
میں اُنھیں سمجھایاکرتا تھا کہ ایسا نہیں ہے! اسلام میں سیکس کے بعد نہانے کا حکم نہیں ہے، بلکہ نماز سے پہلے ایک خاص قسم کی روحانی تیاری کا حکم ہے جس کے لیئے وضو کرنا پڑتا ہے، اور اگر سیکس کیا ہے تو پھر نہانے کا حکم ہے ۔ اور چونکہ ہم دن میں پانچ بار اپنے رب کی عبادت کرتے ہیں اس لیئے سیکس کے بعد نہا لیتے ہیں۔ لہٰذا اُس غسل کا تعلق نماز کے لیئے تیار ہونے سے ہے، سیکس سے نہیں ۔
سیکس کے فورًا بعد نہانے کے غلط مفروضے کا نتیجہ:
میرا مشاہدہ ہے کہ ہمارے ملک کی بے نمازی اکثریت کا یہ عالم ہے کہ وہ سیکس کرتے ہی اُس وقت ہیں، جب اُن کا نہانے کا موڈ ہوتا ہے۔ یعنی جب وہ محسوس کرتے ہیں کہ اب دن بھر کے کام کاج سے بدن پسینے پسینے ہوگیا ہے اور مٹی دھول میں اٹ گیا ہے اور جسم سے بدبو آنے لگی ہے لہٰذہ اب نہانا چاہیئے، تو وہ بیوی کی طرف پُراُمید نگاہوں سے دیکھنا شروع کردیتے ہیں۔ بھلا ایسے لوگ سیکس کو کیا انجوائے کرتے ہونگے؟؟؟ اس قسم کے لوگوں میں اُورل سیکس کا تو تصور بھی محال ہے۔ پھراُس پر (cloaca concept) والی زہنی تربیت!!!
بقول مریم: islam bohat pak mazhab hai ys mai itni gandi baaton ki gunjaish nahi hai
Cloaca concept کیا ہوتا ہے؟
نفسیات کی دنیا میں ایک اصطلاح استعمال ہوتی ہے : ( cloaca concept ) یہ اصطلاح اُن لوگوں کے لیئے استعمال ہوتی ہے جو جنسی اعضا کو فقط بول و براز (urine & stoole ) کے اخراج کا عضو سمجھتے ہیں۔ ان لوگوں کو جنسی اعضا سے شدید کراہیت محسوس ہوتی ہے۔ اس مرض میں مبتلا لوگ ساری دنیا میں پائے جاتے ہیں۔ اور اسی قسم کی باتیں کرتے ہیں!
بی بی مریم اب کام کی بات:
or nadeem sahab ne jo hadith hawala ki hai us mai bhi ye hai k mini lage kapron ko dhone k nishanat hain isi tarha manstrual kapre par jis jaga lagi ho sirf wo hissa dho lene se kapra pak ho jata hai
مجھے بُہت خوشی ہوئی کہ آپ نے ایک صحیح حدیث کا حوالہ دیا۔ لہٰذہ آپ کو یہ بھی معلوم ہوگا کہ تمام صحیح احادیث ساری کی ساری صحیح ہوتی ہیں اور اُن میں لفظوں کا فرق تو ہوسکتا ہے مگر ماصل کا ٹکراؤ کہیں نہیں ہوتا۔ لہٰذہ میں نے جس حدیث کا حوالہ دیا تھا وہ اور اپ نے جو اُپر بیان کیا ہے وہ بھی بخاری اور مسلم کی حدیث ہے، اور دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ دونوں احادیث ایک ہی صفحہ پر تحریرہیں۔ اور ان دونوں احادیث کے بعد مزید چند اور احادیث اسی مضمون سے متعلق درج ہٰیں! آپ سے گزارش ہے کہ اس مضمون سے متعلق تمام احادیث کا مطالعہ کیجئے تو آپ کو معلوم ہوگا کہ ان صحیح احادیث میں یہ بھی بلکل صاف تحریر ہے کہ : " اماں عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ فرماتی ہیں کہ میں کپڑوں پر لگی منی کو ناخن سے کھرچ کر صاف کردیا کرتی ، پھر آپ ﷺ اُن کپڑوں میں نماز پڑھتے اور ان کپڑوں پر منی کے صاف کرنے کے نشانات نظر آرہے ہوتے تھے۔"(صحیح مسلم)
اب ان دونوں احادیث کو لیجئے تو ایک میں پانی سے دھونے کے نشانات کا زکر ہے جبکہ دوسری میں ناخن سے کھرچنے کا بیان ہے۔ اور یہ بات عمومی صفائی کے زمرے میں آتی ہے ، جس طرح سے ہم اپنے لباس پر سے کسی بھی چپک جانے والی چیز کو سلیقہ اور معاشرتی اداب کے تحت اُتار پھینکتے ہیں۔ اس حدیث سے کہیں یہ پتا نہیں چلتا کہ اس کونجس سمجھ کر ہٹایا گیا ہےٍ۔
ایک صحیح حدیث میں تو یہ بھی ہے کہ: نبیﷺ نماز پڑھ رہے ہوتے تھے اور امّاں عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ منی کو کھرچ رہی ہوتی تھیں۔ (یہ صحیح حدیث ابن خزیمہ میں بھی ہے، دیکھئے فتح الباری۔ جلد۔۱ صہ 432)۔
ایک بلکل صحیح روایت احادیث کی مختلف کتابوں میں کچہ اس طرح سے بھی ہے کہ: عبداللہ بن عباس کہتے ہیں کہ ، منی بمنزلہ ناک کی رطوبت اور تھوک کے مانند ہے ، اور تجھے یہ کافی ہے کہ تو اسکو کسی کپڑے یا ہڈی سے صاف کرے۔ ( دیکھئے : سنن الدارقطنی (جلد/1 صہ124 ) وا لطبرانی فی الکبیر(جلد/11 صہ11321 ) و سنن البیھقی(جلد /2 صہ418 )۔
محترمہ مریم صاحبہ!
میں اکثر اپنی تحریر میں اس بات کی وضاحت ضرور کرتا ہوں کی میرے بیان کا مقصد کسی کو قائل یا مائل کرنا ہر گز نہیں ہوتا، بلکہ صرف اور صرف اسلام کی حقیقی تصویر کوسامنے لانا ہوتاہے۔ اور چونکہ میری زاتی وضاحت صرف قران اور صحیح احادیث سے ما خوز ہوتی ہے اس لیئے میں کبھی کسی امام یا عالم دین کا حوالہ نہیں دیتا، اور اس نقطہ نظر سے ہر کسی کو اختلاف کا پورا پورا حق حاصل ہے۔ |
SOFI
|
Group: Members Joined: 09th Jun, 2008 Topic: 10 Post: 441 Age:
29
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 1:19am |
|
|
All Frends
Assala moalikom Mai pahla bhe aek mazmoon ma bataya hoo ka ya jaez nahe hai aur ya sab magreb ke rosomat hai on ka pas to sharam aur haya nahe hote aur nahe on ka koe mazhab hai janwaro aur insano ma farakh hai Allah na hama ASHRAFUL MAQLOQAT banaya hai agar ham aysa karta hai to ham ma aur janwaro ma farak he nahe woh jis tarah chaha mobasharat karta hai ya jahelana fail hai ya basharme ke alamat hai aur aysa jo bhe karta hai woh serf o serf bayhayae ke wajah sa karta hai agar koe musalman aysa karta hai to woh deen sa dore aur mashreq ke rosomat ko apna na ke wajah sa karta hai jab kese ke sharam mar jae to woh aysa karta hai mai na aek resala ma parha aek Alim ka lekah howa tha jo loog mobasharat karta waqt apna opar chadar nahe lata aur mobasharat ka doran dono aek dosra ka azoo-a-khas ko dakhta hai to on ke aulad baysharam aur bayhaya hote hai jab ya baat lekhe gae hai to tahqeeq ka baad he lekhe gae hoge kher Allah na aek cheez ko HALAAL keya hai woh hai mobasharat to is ko chor kar keyo ham jahelo aur janwaro ka tareqa ko apnae Islam hama kamel insan banaya hai koe mazhab aysa nahe hai jis ma zendage ke har cheez mujood hoo.
Islam ma mobasharat karta waqt zarorat ka mowafeq kapra otarna ka hokom hai woh isleya ka Allah na aek cheez ko ham par HALAL keya par ospar narazge bhe jatae woh hai TALAQ ap khod soncheya agar koe mobasharat ka doran nanga hokar mobasharat kara aur kese wajah sa os ke TALAQ hojae waysa to TALAQ ka baad parda hojata hai par kabhe zendage ma aek dosra ka samna kar sakanga aksar shadiya to reshta dare ma hote hai is wajah sa bhe islam ma ya fail na jaez hai Fataawa Alamgeeri ketab ma bhe yahe hai jo bohat mashor ketab hai Fatwaoo ke.
Jab koe masla ap ko Quran aur Hades sa nahe melta hai to os ko Feqa sa lata hai waysa Feqa sa itaraz hai aek FERQA ko is ko nahe manta par tamam ULMA mottafeq hai FEQA HANAFE sa keyo ka EMAAM ABU HANIFA TABAEEN ma sa hai kher ya dosre baat hai yaha ya bahas baymana hai ap loog ya kaysa akhaz karleya ka agar Quran ma ya Hades ma koe masla mojood na ho to woh cheez kar sakta hai waysa bohat se cheza ayse hai jis ka zekar na to Quran ma hai na to Hades ma hai kafe cheza hai aek tawel list hai jis ka zekar mai yaha karna nahe chata aur ya cheeza ham ko FEQA sa mele hai shareyat is cheez ke ijazat nahe date ka ham Islam ma koe cheez ko zahan sa akhaz kara aur na he kar sakta hai ya kam ULMA aur MUFTE hazrat ka hai hamara nahe hamara zahan ko bhe hama shareyat ka taba karna parhta hai mai koch AHADES lekh raha hoo aur os ke wazahat bhe karonga.
JAB TOM MOBASHARAT KARO TO APNA OPAR CHADAR LA LO GHADO KE TARAH MOBASHARAT MAT KARO.
To is Hades sa ya baat sabet hote hai ka ham ghado ke tarah mobasharat nahe karsakta yane jis ka zekar ap loog karta hai aur kahta hai ka jis tarah chaha ostarah mobasharat kar sakta hai tafseel ke zarorat nahe aur wazahat ke zarorat he nahe bilkol asane se Hades hai samajh arahe hai aur jo loog ya kahta hai aur mai na bhe kafe topics ma parha hoo ka aurat aur mard aek dosra ka lebas hai ya Hades hai aur jis na ya Hades bayan ke aur aga bataya ka ap koch bhe kar sakta hai keyo ka dono aek dosra ka lebas hai Allah kher kara aek to Hades ko samjah na ma galte karta hai pher dosro ko mashwara data hai iseleya Ulma kahta hai jab tak ka kese Alim sa rojo nahe hota koe kam mat karo apna zahan sa samajh kar.
AURAT AUR MARD AEK DOSRA KA LEBAS HAI.
Is ka mafhoom ya hai ka dono apna azdwaje zendage ka halat kese dosra ka samna mat bayan kara keyo ka aksar aurto aur mardo ko dakha gaya hai ka woh apne azdwaje zendage ka halat bata ta hai apna qarbe dosto sa aur serf yahe baat nahe hai aur bhe masla hai jo serf aurat aur mard janata hai iseleya kaha gaya hai ka dono aek dosra ka lebas hai ab ap bataeya kistarah galat bayane howe yaha par is Hades ko lakar Allah raham kara.
HAZRAT AISHA FARMATE HAI NA MAI NA KABHE AP KA SATAR DAKHA NA APNA KABHE MARA.
Ya Hades belkol sahe hai zaef nahe hai iske sanad mujood hai aur tamam Ulma is sa motafeq hai baz hazrat is ko bhe zaef kahta hai ya Hades bhe wazah hai aur ap ka samna mesal hai ka ap na kabhe apne zendage ma aek dosra ka satar nahe dakha aur keya wazahat chaheya.
JAB TOM HAYA NA KARO TO JO CHAO KARO.
Sharam aur Haya bhe adme ko bohat sare boraeyo sa baca late hai Haya eman ke alamat hai aur iske mohafez bhe agar Haya na raha to eman rokhsat hojata hai aek Hades ma hai IS MA SHAK NAHE KA HAYA AUR EMAN DONO SAAT RAHNA WALA HAI jab in ma sa aek bhe chala jae to dosra khod ba khod chala jata hai aek aur ershad ma sa hai HAYA EMAN MA SA HAI AUR EMAN JANNAT MA PHONCA NA WALA HAI.
Jo Mane ko pak samajh ta hai woh galat hai janab RAFAZ sahab ya nacheez ap ko mashwara data hai ka ap apne dene malomat net sa hasel mat kara keyo ka yaha koch sides galat hai shaed ap ose side sa parh kar ya kah raha hai ka Mane pak hai ya galat hai agar ap ko dene sekhna ka otna he shoq hai to ap kese Alima deen sa rojo hoeya bahtar hai ahqar ap ko yahe mashwara data hai.
Najasat ke do qesma hai Najasata Galeza aur Najasata Qafefa ya dono ke tafsel bohat lambe hai Mane Najasata Galeza ka hokom ma hai aur jis ka lagna sa os ko dhona zarore hai Hadeso sa yahe sabit hota hai Mane lagna sa woh cheez napak hote hai to jis ka lagta he osko dor karna ka hokom hai to pher woh pak kaysa howe aur Ahtalam hojae to gosul karna ka hokom hai kis wajah sa yaha gosul karna ka hokom deyagaya hai agar pak hote to gusul karna ka hokom nahe hota.
Insan kay liay zaroori hay kay who deen par rahay aur ahlayhaq kay rastay par chalay aur un say pooch kar rastay par chalta rahay tu kabhi gumrah nahin hotay. Hadees Mubarak ka mafhoom hay kay qeeyamat qareeb kuch log aisay aingay Jin kay umra jahil hoongay who un say masail poochingay who apnay aqal aur zahin say jawab daingey ya anay jo jawab shariat kay khilaf hoga.kyoon kay ja ahil hoga hee aisa jis ko shariat pata na ho tu who jawab bhee apnay zahin say daayga. tu phir kia hoga. Aap sallallaahu Alai wasallam nay farmaya kay who log khud bhee gumrah hoongay aur apnay payrokaroon ku bhee gumrah karain gay. Is shariat main aqal ka koi amal dakhil nahain hay balkuy apny aqal ko shariat kay tabby bnana zaroori hay ,in batoon say ziada apnay islah kee fikar karain, aur ulama e haq say masail pooch kar un mar amal karain
|
SOFI
|
Group: Members Joined: 09th Jun, 2008 Topic: 10 Post: 441 Age:
29
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 5:05am |
|
|
Hades
Jo baat tumhain shakk main dalay usay chor do... (Hazrat Muhammad S.A.W) |
BeautyStar
|
Group: Members Joined: 16th May, 2007 Topic: 52 Post: 3598 Age:
26
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 9:05am |
|
|
Re: Oral-Sex buhat hi umdah jawab diya hai app ne...
Iss ka matlab hai forum k 50% - 70% members "Cloaca Concept" ma mubtalah hain... (lol)
|
fawadali
|
Group: Members Joined: 26th May, 2008 Topic: 0 Post: 63 Age:
31
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 9:38am |
|
|
Sofi Ap ney likha k (Mai pahla bhe aek mazmoon ma bataya hoo ka ya jaez nahe hai) ye kis nay the kiya k ye cheese jaez nahi hai? Aue ap nay kaha (mai na aek resala ma parha aek Alim ka lekah howa tha jo loog mobasharat karta waqt apna opar chadar nahe lata aur mobasharat ka doran dono aek dosra ka azoo-a-khas ko dakhta hai to on ke aulad baysharam aur bayhaya hote hai jab ya baat lekhe gae hai to tahqeeq ka baad he lekhe gae hoge) ap ye baat kaisay prove karsaktay ho azoo-a-khas ko deekhnay say olad besharam paida hoti hai? what is this nonsense?, kisi k burray amal say olad ka bura (baysharam) paida hona ka kya talluq hai, Islam kehta hai k jo (gunnah) tum karo gay us ka bojh b tum he uthao gau magar ap k rasalay nay ye galat sabit kardiya kion k agar koi apni wife k azoo-a-khas ko daikhay ga to us key olad besharam paida hoge vow what a law, Ap nay likha k agar koi cheese Quran aur Hadees main nay hai tto hum ye kaisay akhaz kar saktay hain k wo cheese halal hai aisa nahi hai janab, lekin us ko na karnay key b koi wajah honi chahiyay. Hazrat Kabhi ap kehtay hain k jo cheese Quran aur Hadees main na ho wo hum ko muft aur Alam hazrat say pochni chahiyay aur ap ye b batatay hain k aik waqt loog aisay logon say mislay pochay gay jo jahil hoon gay aur wo Alam un logon ko b dozhak (hell) main lay k jayen gay, aur ap nay ye b lilha k (waysa bohat se cheza ayse hai jis ka zekar na to Quran ma hai na to Hades ma hai kafe cheza hai aek tawel list hai jis ka zekar mai yaha karna nahe chata aur ya cheeza ham ko FEQA sa mele hai shareyat is cheez ke ijazat nahe date ka ham Islam ma koe cheez ko zahan sa akhaz kara aur na he kar sakta hai ya kam ULMA aur MUFTE hazrat ka hai hamara nahe hamara zahan ko bhe hama shareyat ka taba karna parhta hai mai koch AHADES lekh raha hoo aur os ke wazahat bhe karonga). to ap kya kehna chah rahay hain k hamara deen aik question mark ? hai kion k is main aik long list hai jis ka zikar Quran aur Hadeesh main nahi milta, aur hum ko apnay zehan ko istimal kiyay bagair shariat k tabah karma chahiyay aur chahay shariat kutch b kahay wow kaisi Umda sooch hai ye and that is called a BLIND FAITH, (Quran says k blindly kisi cheese pay b amal nahi karma chahiyay use your brain do analysis do some research) kya ap qyamat k din ALLAH ko ye jawab do gay k Allah Quran main aur Hadees main bohat se cheesain ap nay nahi batai aur main nay tto apnay Brain ko shariyat aur Aalam aur Mufti hazrat k hawalay kardiya tha is liyay jo unhon nay kaha main nay kiya, Janab Sofi sahib ap ye tto nahi keh rahay k humain apna brain use nahi karma chahiyay just follow the (Mufti, Alam and sharia) ap nay aik Hadeesh quote key k JAB TOM HAYA NA KARO TO JO CHAO KARO. Ye hadeesh kis ko address karahe hai kya Husband wife ko ye general logon ko?
Sofi agar ap k pass koi solid proof nahi tto ap ye nahi keh saktay k wo cheese jaez nahi lekin ap nay aisa kaha k wo cheese jaez (halal) nahi.
Koi renowned Alam kisi chesse ko jab tak Haram qarar nahi deta jab tak khud us k pass solid reason na ho us cheese ko haram kehnay key. |
nikama
|
Group: Members Joined: 15th Oct, 2007 Topic: 47 Post: 1808 Age:
34
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 9:56am |
|
|
yahaan kiya ho raha hai... yaar jee ya kiya horaha hai yaahaan par..Itnee itnee longs mails , hard to read...kum kero aur Khuda ka khuof kero........Oral sex mana nahee hai at all ager dono razi hain tu .....ab muj say dalaian na mangna pls...aur pls jawaab short diya kerain |
satanstyle
|
Group: Members Joined: 16th Sep, 2007 Topic: 1 Post: 11 Age:
27
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 12:46pm |
|
|
meri bari Quraan says. aourtain tumhari khetiyaan hain......tum jesay chaho us main jou . ik aour jagah par baat waziyah kar di gay k kese . Quraan says. un pass ussi tarhaan jou jesay tum ko janay ka hukam diya gaya hai . mouth for eating not for..........
|
Maryam
|
Group: Members Joined: 17th May, 2008 Topic: 26 Post: 4432 Age:
|
|
Posted on:16th Jul 2008, 8:00pm |
|
|
Sofi bhai jazakAllah aap ne apna qeemti waqt nikal k yahan likha。 |
Mnadeem
|
Group: Members Joined: 01st Sep, 2007 Topic: 2 Post: 231 Age:
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 12:40am |
|
|
reBeautyCleaning ڈیئربیوٹی اسٹٓار:
اسلام و علیکم،
آپ نے جو صاف کرنے سے متعلق اپنا خیال پیش کیا ہے میں اس کے متعلق اُپر بیان کر چُکا ہوں کہ وہ عمومی اور معاشرتی آداب کے ضمرے میں آتا ہے۔ آپ مجھے بتائیے کہ اگر کھانا کھاتے ہوئے اگر آپ کے دامن پر کوئی کھانے کی چیز گر جائے یا چپک جائے ، مثال کے طور پر ایک چاول کا دانہ اگر آپ کے سینے پر چپک جائے ، یا دہی یا رائتے کے چند قطرے آپ کے دامن پر گر جائیں، اور آپ کو نماز کے لیئے جانا ہو تو کیا آپ اُسی حالت میں نماز کے لیئے مسجد چلے جائیں گے؟ کہ بھئی یہ تو کھانے کی چیز ہے کوئی نا پاک شے تو نہیں ہے۔ اگر آپ کی نظر ان پر نہیں پڑی تو کیا آپ کی ہونے والی سلیقہ شعار زوجہ آپ کے کپڑوں پر سے ان چیزوں کو اپنے ہاتھ سے ہٹا نہیں دے گی؟
جہاں تک فقہ اور ائما کرام کا تعلق ہے تو سب سے پہلے تو اس بات کو زہن میں رکھا کریں کہ : چاروں آئما کرام کا یہ قول ہے کہ "جب کبھی میرے قول کے مخالف قرانی آیت دیکھو یا کوئی صحیح حدیث تم کو مل جائے تو میرا قول دیوار پر دے مارنا!"
اس قول کی آپ کسی بھی مکتب فکر کے عالم دین سے تصدیق کروالیجئے گا ، کوئی بھی اس قول کو غلط قرار نہیں دے گا! انشا اللہ،
کیا آپ کو معلوم ہے کہ ان آ ئما کرام نے یہ کہ کر اپنے آپ کو برئی ضمہ کیوں کر لیا تھا؟
اس کی وجہ صرف اتنی ہے کہ ان چاروں آئما کے دور میں صحیح حدیث ساری دنیا میں بکھری پڑی تھیں، اور ان کو جمع کرنے کا کام پورا نہیں ہوا تھا۔
تمام صحیح احادیث کا سب سے پہلا اور جامع مجمو عہ جناب ابو عبداللہ محمد بن اسمائیل بخاری رحمہ اللہ نے کیا تھا۔ اور اس مجموعے کو صحیح بخاری کے نام سے جانا جاتا ہے۔ جو کہ ان چاروں آئما کرام کے بعد کے دور میں ہوا تھا۔ پھر تقریباً 25 سال بعد ان کے شاگر جناب امام مسلم نے دوسرا مجموعہ پیش کیا تھا جو کو صحیح مسلم کے نام سے پہچانا جاتا ہے۔ یہ ہی دو کتابیں ھیں جنھوں نے ساری دُنیا کو صحیح احادیث کے بنیادی معیار سے روشناس کرایا۔ یہ ہی وجہ ہے کہ ان کتابوں کے بعد سے آج تلک تمام صحیح اور ضعیف احادیث کو ان دو کتابوں کے معیار صحت پر ہی جانچا جاتاہے۔
|
SOFI
|
Group: Members Joined: 09th Jun, 2008 Topic: 10 Post: 441 Age:
29
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 2:42am |
|
|
All Frends
Tamam hazrat sa mare yahe gozaresh hai ka agar mara jawab sa kese ko ataraz hai to woh mara jawab prent kara aur kese Alim ya Mufti sa mela woh ap ko sab samjaenga na to mara pas waqt hai itna ka tamam hazrat ka atarazat ka jawab do aur nahe ya monaseb hai is ka jawab ma mai aek Hades pash karonga pher ap aek Hades pash karanga baat barhte he jaege lahaza mara naqes elem iske ijazat nahe data ka is baat ko mai aur taweel karo mara mashwara hai ka kese Alim sa rojo hoeya mara jawab ka saat Inshaallah woh ap ke rahbare karanga aur mai pahla bhe kah choka hoo ka yaha na to koe Alim hai na koe Mufti yaha sab apne aqloo sa jawab dana wala hai aur koch Qurani Ayata ya koch Hadesa yaad hai on sa danga yane mahdood elem hai aur ap kese Alim ya Mufti sa pochanga to woh apna pas jo elem ka khazana hai os sa jawab danga.
Jaysa yaha kaha jata hai ka ap apna family doctor sa pocheya ya onsa checkup karwaeya to mai bhe ose tarah kahonga ka kese Alim ya Muti sa rojo hoeya. |
BeautyStar
|
Group: Members Joined: 16th May, 2007 Topic: 52 Post: 3598 Age:
26
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 9:26am |
|
|
Re: Cleaning (Mnadeem)
Walaikum As'salam ,
Dear Respected Nadeem Bahi...
Jee janab maine app ka jawab pardh liyah thaa... app ka point bhi 100% valid hai... Maiyn app se 100% Mutaffiq ho gaya hoon... App k reply k mutabiq yah kaha jaa sakta hai k "Semes is Paak & Pure" and one can do pray while his/her clothes is being wet with Semen or having some dry particles on it... right...???
I am almost 80% convinced :)
Regarding Respected Bukhair Sahab.. I have read little bit about him.. thats He was very sharp and intelligent... he was born blind... and he had exceptional memorizing power... (like Dr. Zakir Naik today)... and that's why people trsut on the Ahadees collected and written by him and recokned it Authentic or Sahih Hadees... Thanks for considering this matter... and Thanks for your valuable conrtibution... Keep doing in this manner... May ALLAH bless you... Jazak-ALLAH-O-Khair...!
|
DJ_FIRE
|
Group: Members Joined: 16th Feb, 2008 Topic: 5 Post: 27 Age:
24
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 11:08pm |
|
|
nup abey nahin yar......oral sex galat hey wase....q k app apne gande organ apni bv ke mouth mein doge:( |
laalshah
|
Group: Members Joined: 16th Jul, 2008 Topic: 9 Post: 31 Age:
31
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 4:50pm |
|
|
oral sex
Yes,
i agree !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oral sex kar sakte hain,if u and ur life partner is readdy
for oral sex then u are allowed,its all about ur own satisfaction.
Islam main oral sex ki ijazat hai,kahin bi iss k baray main
mana nai kia gaya.
" aur haan jahan tak love juice aur sperm ki baat
hai,muslims also do everything "
Kaun islamicrules follow kar raha hai,islam kehta hai
klight off honi chahiye,aur aap k uper chader bhi honichahiye,magar kaun zero
power ya attach bath ki lioght nai on karta,kis ne naked apne life partner ko
nai dekha,hum sirf naam k musalmaan hain.
Mujhe zaroor comments dein ,am i right or wrong?tell me
|
Seemi
|
Group: Members Joined: 11th Sep, 2007 Topic: 14 Post: 3829 Age:
27
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 5:10pm |
|
|
Laal shah bhai "Kaun islamicrules follow kar raha hai" Aap ka yeh kehna kitni ajeeb si baat hai.. Agar hum islamic rule ko follow nahin kar rahay tu kam se kam yeh tu nahin kehna chahiye k agar koi bhi nahin karta tu hum bhi nahin kartay or jo marzi mein aaye kartay rahein... Aap ki yeh baat kuch munasib nahin hai.... ALLAH se hidayat or naik rastay pe chalnay ki taufeeq ki dua mangni chhaiye.
|
fawadali
|
Group: Members Joined: 26th May, 2008 Topic: 0 Post: 63 Age:
31
|
|
Posted on:17th Jul 2008, 5:47pm |
|
|
laalshah
Main ap say agree nahi karta k Islam main Oral sex key ijazat hai, ap key is information key source kya hai? Islam main is baray main silence hai aur zarori nahi k silence ko ap ejazat samjhain (larkion key silence key tarha). Aur ap ka ye kehna k muslims do every thing aur kon islamic rules follow karaha hai? My sweet brother ap nay kya koi survey condcut kiya hai jis say ap nay ye result nikala k muslims do "every thing". Kisi pay blame nahi lagana chahiyay ap nay tto pori muslim community pay blame laga diya, yes I know k there are black sheep in every community but you can not paint every one with same brush. Light aur chadar say zaida zarori hai k haram kam na karro like anal sex and sex during mensturation.
waisay aik ajeeb bat hai k if a husband or wife desire to have sex in day-light when sun is on top at 40 degrees, then what? I mean its very difficult to create atmosphere of night because sun rays can even penetrate in a store-room.
|
Mnadeem
|
Group: Members Joined: 01st Sep, 2007 Topic: 2 Post: 231 Age:
|
|
Posted on:21st Jul 2008, 12:27am |
|
|
re-beauty میرا خیال ہے کہ ہمارے یہاں 99% لوگcloaca concept میں مُبتلا ہیں! |
Mnadeem
|
Group: Members Joined: 01st Sep, 2007 Topic: 2 Post: 231 Age:
|
|
Posted on:21st Jul 2008, 12:29am |
|
|
re-FawadAli ڈیئرفواد
اسلام و علیکم
اپ ماشا اللہ بہت عمدہ نکتے بیان کرتے ہیں۔ اپ کی اس مضمون پر دو پوسٹس پڑھ کر اندازہ ہوا کہ آپ دین اسلام کے بنیادی فلسفے سے اچھی طرح واقف ہیں۔ دراصل یہ ہی وہ چیز ہے جو ایک اسلامی سوچ رکھنے والے کو معلوم ہونی چاہیے۔ یعنی یہ ضروری نہیں ہے کہ آپ کو دین اسلام کے بتائے گئے ہر مسئلے کا علم ہو۔ بلکہ آپ کو اسلامی فلسفہ کی روح کا علم ہونا چائیے۔ آپ کو اسلامی طرز فکر سے آگہی ہونی چاہئیے۔ اُس باریک خط کی پہچان ہونی چاہئے جس کے ایک طرف اسلام اور دوسری طرف سماجی، ثقافتی اور دنیاوی ماحول کے تربیتی زہن کی عکاسی ہوتی ہے۔ اپ نے ایک لائن" wo opinion jis pay custom (rasm-o-riwaj), culture aur society ka impact bohat ziada hota hai aur loog in parameters say bahar ja kar nahi sochtay jis ko neutralism kehtay hain." لکھ کر ثابت کردیا ہے کہ آپ ہمارے کلچر کوبھی خوب اچھی طرح سمجھتےہیں۔
جہاں تک میرا اس فورم پر وزٹ کا تعلق ہے تو یہ ایک بڑی مجبوری ہے کہ میں یہاں زیادہ ٹا ئم نہیں دے سکتا۔ ورنہ میرا بہت دل چاہتا ہے کہ میں روزانہ گھنٹوں اس فورم پے رہوں ، کیوں کہ جنسی تعلیم کواسلامی نقط نگاہ سے بیاں کرنے کو میں کسی بھی طرح تبلیغ اسلام سے کم نہیں سمجھتا۔ مگر اس فورم پر اللہ تعالی نے بہت قابل لوگوں کو بھی رسائی دی ہوئی ہے، جیسے محترمہ786_1 پنکی ، بیوٹی اسٹار،
sweetie اور بہت سے لوگ جن میں آپ ایک قابلِ قدر اضافہ ہیں۔
جس طرح سے آپ نے صوفی صاحب کی پکڑ کی ہے۔ پڑہ کرانداذہ ہوا کہ واقعی ہمارے معاشرے میں اسلام کو اُس کے فلسفے کے مطابق سمجنے والوں کی کمی نہیں ہے۔ آپ نے جن نقاط کی نشاندہی کی ہے وہ میری نظر میں million dollar کی قیمت کے حامل ہیں۔ آئیے اب انھیں نقاط کو بنیاد بناتے ہوئے صوفی صاحب سے بھی ملاقات ہو جائے ، کیوں کہ جو لوگ اللہ اور اس کے روسول کا نام لےکر لوگوں کو گمراہ کرتے ہیں، ان کی بیخ کنی کرنا میں اپنا فرض عین سمجھتا ہوں اور اُنھیں اُن کے گھر چھوڑ کے آتا ہوں ۔
وسلام
ندیم |
Mnadeem
|
Group: Members Joined: 01st Sep, 2007 Topic: 2 Post: 231 Age:
|
|
Posted on:21st Jul 2008, 12:32am |
|
|
re-Soofi-1 حصّہ اوّل
واہ صوفی میاں واہ!!!!!!!!!!!!!!
ماشااللہ کیا زہن پایا ہے آپ نے ! اُس پر ستم یہ کہ اُردو گرامر کے ساتھ جو زنا کیا ہےآپ نے، جواب نہیں! کوئی جملہ کب شروع اور ختم ہو رہا ہے پتہ ہی نہیں چلتا۔ ویسے بڑا اچھاطریقہ ہے لوگوں کو گمراہ کرنے کا ۔ کوئی الزام سر آ ہی نہیں سکتا، کیوں کہ کہیں کوئی بات پوری کہی ہی نہیں گئی ہے تو پکڑ کیسی۔ صاف بچ نکلنے کا بڑا اچھا اسٹاٰئل ہے!
مسٹرصوفی کم از کم فل اسٹاپ تو لگانا سیکہ لیتے!
پہلے ہی ہمارے ملک میں پیشہ ور مولوی نے اسلام کا جو حال کیا ہوا ہے اُس کا نتیجہ کسی سے پوشیدہ نہیں، اُس پر ستم یہ کہ اُن پیشہ ور مولویوں کے زہنی غلاموں نے جو لوگوں کو ورغلانے کا بیڑا اُٹھایا ہوا ہے اس نے رہی سہی کسر بھی پوری کردی۔ لیکن اب میڈیا بُہت ترقی کرچُکا ہے۔ اور سب کو پتہ چل گیا ہے کہ ان موٹی موٹی لال جلدوں والی شیلفوں کی زینت کتابوں میں کیا لکھا ہے۔ آج میڈیا نے ان لال کتابوں تک رسائی آسان بناکر سب کی پول پٹی کھول کر رکھ دی ہے۔
صوفی میاں آپ نے میرا نام لیئے بغیر جو جواباً لیکچر لکھ مارا ہے ، مجھے اُس پر کوئی اعتراض نہیں، مگر یہ جوآپ نے احادیث مبارکہ کا زکر بغیر کسی حوالے اور کتاب کا نام لئےبغیر کیا ہے ، اس پر مجھے سخت اعترض ہے۔
میں نے ہربات کو احادیث صحیحہ کے زریعہ اُس حدیث کی کتاب کے نام ، جلد نبمر اور صفحہ نمبر کے ساتھ بیان کیاہے۔ جس کے جواب میں آپ نے ہر بات کو اس طرح بیان کیا ہے کہ " ایک حدیث کا مفہوم یہ ہے" " حدیث شریف میں آیا ہے"
صوفی میاں : اس بات کو اچھی طرح اپنے زہن میں بٹھا لیجے کہ جس نے اللہ کے رسول پر جھوٹ باندھا یا جھوٹی بات بیان کی وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنالے۔ ( صحیح بخاری)
ہر بات کو یہ کہ کر شروع کرنا کہ " یہ حدیث صحیح ہے اور اس کی سند موجود " صرف یہ کہ دینے سے کام نہیں چلے گا حضرت! وہ زمانہ لد گیا جب پیشہ ور مولویوں نے اپنی مرضی کی ہر بات کو حدیت کہ کر بھولی عوام کو بیوقوف بنایا۔ اب لوگوں میں بہت شعور آگیا ہے وہ ہر بات کا ثبوت مانگتے ہیں۔ یعنی کتاب کا نام اور حدیث کی صحت کا حوالہ۔ سمجے اعلیٰ حضرت جی ۔
خیر آپ کیا سمجھینگے ان باتوں کو آپ کی سمجھ کا تو یہ عالم ہے کہ ایک قرانی آیت کو مسلسل حدیث کہ کر بیان فرما رہے ہیں اپنی پوسٹ میں۔ محترم آپ کا یہ کہنا کہ " میاں بیوی ایک دوسرے کا لباس ہیں" اور اس حدیث کو غلط سمجھا اور بیان کیا گیا ہے، اور میں اس حدیث کی صحیح تشریح کرکے بتا تا ہوں۔ تو اعلیٰ حضرت جی آپ کی ناقص معلومات کے لیئے عرض ہے کہ یہ کوئی حدیث نہیں ہے ، بلکہ سورہ بقرہ کی ایک آیت کا ترجمہ ہے ۔ اس آیت کا نمبر187 ہے۔ اگر کبھی ترجمے سے قران پڑھنے کا موقعہ ملے تو ضرور پڑھٰیئے گا۔
ویسے تو آپ کی پوسٹ فضول باتوں سے بھری پڑی ہے اگر میں ہر بات کا جواب دینے بیٹھہ گیا تو کئی باب رقم ہو جائینگے، لہٰذہ اختصار کے ساتھ آپ کی توجہ اُن چند باتوں کی طرف دلاؤنگا جو آپ نے لوگوں کو شائد نا دانستگی میں اسلام سے دور کرنے کے لیئے کہی ہیں۔ |
|